Name: Donkey Kong Country
Autor: Headbangjamin & RapidImmerseGaming
System: [lexicon]SNES[/lexicon]
Angefangen am: 28.12.2013
Fertiggestellt am: Noch offen!
Genre: Jump'n Run
Beschreibung:
Donkey Kong Country ist ein Jump'n Run der besonderen Art!
Nicht nur die grandiose "pseudo" 3D Grafik weiß zu überzeugen, sondern auch die fantastische Musik und das grandiose Gameplay!
Die Story ist simpel gehalten, der Kremlin König K.K. Rool hat Donkey's und Diddy's gesammte gehorteten Bananen geklaut und hat sich damit aus dem Staub gemacht.
Nun müssen die beiden Affen durch zahlreiche unterschiedliche Level streifen um ihre geliebten Bananen zurück zu gewinnen!
Dabei duchqueren die beiden zahlreiche Gebiete wie z.B. Dschungel, Minen & Höhlen, Unterwassergebiete, schneebedeckte Gipfel und mysteriöse Kremlin Fabriken.
Donkey Kong = Headbangjamin aka "de Heady"
Diddy Kong = RapidImmerseGaming aka "de Rapid"
Audio-Kommentar: Ja
Videos:
Part 1:
Let's Play Together Donkey Kong Country #1 - Zwei Affen legen los! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country # 01 Chaos für Anfänger (RapidImmerseGaming)
Part 2:
Let's Play Together Donkey Kong Country #2 - VerLOREn! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country #2 Fässer und Loren (RapidImmerseGaming)
Part 3:
Let's Play Together Donkey Kong Country #3 - Ruinen-Randale! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country #03 - Ich glaub da dreht ein Rad (RapidImmerseGaming)
Part 4:
Let's Play Together Donkey Kong Country #4 - 2 Waldmeister! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country #04 2 Trauben im Traubental (RapidImmerseGaming)
Part 5:
Let's Play Together Donkey Kong Country #5 - Eiskalt!! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country # 05 Eisige Aussichten (RapidImmerseGaming)
Part 6:
Let's Play Together Donkey Kong Country #6 - Eisiger Höhlenwahnsinn! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country #06 Rutsch-Flutsch-sind-wir-Futsch (RapidImmerseGaming)
Part 7:
Let's Play Together Donkey Kong Country #7 - Brückenfallschäden! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country #07 Selten viele Level! (RapidImmerseGaming)
Part 8:
Let's Play Together Donkey Kong Country #8 - Affe über Bord! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country # 08 Trick Track Treck Schreck (RapidImmerseGaming)
Part 9:
Let's Play Together Donkey Kong Country #9 - Auf ein Neues! (+ Outtake) \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/(Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country #09 Back zum Treck (RapidImmerseGaming)
Part 10:
Let's Play Together Donkey Kong Country #10 - Treck ist Dreck! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country # 10 Weg vom Treck (RapidImmerseGaming)
Part 11:
Let's Play Together Donkey Kong Country #11 - Kloaken-Freischwimmer! \m/ ~mit RapidImmerseGaming~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country # 11Vom Wasser in die Lore (RapidImmerseGaming)
Part 12:
Let's Play Together Donkey Kong Country #12 - Ich Fass es nicht! \m/ ~mit de Rapid~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country # 12 Ein Funken Hoffnung (RapidImmerseGaming)
Part 13:
Let's Play Together Donkey Kong Country #13 - Im Dunkeln ist gut munkeln!^^ \m/ ~mit de Rapid~ \m/(Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country # 13 Licht an Licht aus (RapidImmerseGaming)
Part 14:
Let's Play Together Donkey Kong Country #14 - Wellblech-Fail!^^ \m/ ~mit de Rapid~ \m/ (Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country # 14 Plattformdesaster (RapidImmerseGaming)
FINALE:
Let's Play Together Donkey Kong Country #15 - Der Kampf um die VITAMINÖÖÖ! ~ mit de Rapid~(Headbangjamin)
Let's Play together Donkey Kong Country # 15 King K. Rool [Finale] (RapidImmerseGaming)
SPECIAL:
Donkey Kong Country unter 1 Stunde Challenge!
Screenshot: